Mój Ukochany Domek na Drzewie

Moi Najdrożsi Przyjaciele!

W dniu 8 lutego 2017 roku spłonął Mój Ukochany Zameczek na Drzewie w Majdanie Skrzynieckim w Dolinie Chodelki, pozostawiając mnie bez dachu nad głową, w którego powstanie włożyłam całe swoje serce i wszystko, co posiadałam, aby stworzyć Oazę dla Roślin i Zwierząt na naszej polskiej ziemi, ostoję przyrody, azyl spokoju i ciszy, gdzie głos mają Istoty Natury w poszanowaniu Naszej Ukochanej Matki Ziemi, w empatycznej intencji zjednoczenia współczesnej nauki z najgłębszymi tradycjami naszych przodków do osiągnięcia harmonii oraz zapewnienia bezpieczeństwa i warunków zrównoważonego rozwoju.

Moim najszczerszym pragnieniem jest odbudowanie Zameczku na Drzewie, według naturalnie bezpiecznych technologii, jako edukacyjno-terapeutycznej przystani w oazie przyrody, dającej schronienie licznym roślinkom oraz stworzonkom małym i dużym, jako obiektu współczesnego dziedzictwa niematerialnego pożytku publicznego, w którego zacisznym kąciku zamieszkam, pełniąc rolę strażniczki tego baśniowo niezwykłego miejsca (magdalenagranos.wordpress.com).

W dniu 8 marca 2017 roku zawarłam porozumienie z Caritas Archidiecezji Lubelskiej o udostępnienie rachunku bankowego w celu wpłat 1% podatku dochodowego ze wskazaniem na odbudowę mojego Zameczku na Drzewie w Majdanie Skrzynieckim w Dolinie Chodelki.

Aby przeznaczyć swój 1% na rzecz odbudowy mojego Zameczku, należy podać:

KRS: 0000204819 MAGDALENA GRANOS

Odbudowę Zameczku można także wesprzeć darowizną na konto Mojej Oazy Natury:

71 1140 2004 0000 3402 2595 6897

Wasza pomoc stanowi dla mnie nieocenione wsparcie, za które dziękuję Wam z głębi serca.

Magdalena Granos

About Magdalena Granos

Magdalena Granos
This entry was posted in Zamek na Drzewie. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

